Am Fost Acolo Londra

Impresii De Calatorie Londra Razvan Pascu

Londra Văzută De Sus Impresii Descoperă Londra Londra Amfostacolo

Londra Am Fost Acolo Prin Vacanta

Poate Fi Util Celor Care Viziteaza Pentru Prima Data Londra Impresii Sfaturi Utile Pentru Vacanța La Londra Londra Amfostacolo

Așa că dacă plănuiți să mergeți într o mini vacanță la londra ar fi bine să știți la ce să vă așteptați din punct de vedere financiar.

Am fost acolo londra. Am zburat cu wizz air spre luton de dimineata ceea ce a fost foarte bine avand in vedere ca am reusit sa nu pierdem o zi. Te inteleg eu am descoperit londra anul trecut si am facut un pact cu mine voi ajunge acolo macar 2 zile pe an pentru a ma relaxa asa e oamenii sunte relaxati stii cand e ora 6 pentru ca trotuarele devin aglomerate in fata puburilor si oricand la londra se intampla ceva. Dorinta sotului meu a fost de a vizita birtish museum fiind un pasionat de istorie antica si filosofie. Americana hotel este situat în inima londrei cu legături excelente de transport public către majoritatea atracțiilor capitalei britanice.

Degeaba au închis autoritățile traficul ca să poată restaurantele servi afară au fost atât de mulți amatori de senzații tari încât străduțele din soho s au dovedit a fi. 1 oră de mers cu mașina de centrul londrei aprox. Am asteptat cu nerabdare clipa cand o sa plec la aeroport cu aceleasi emotii de fiecare data cu noaptea de dinainte in care nu pot dormi de emotie si dorinta de a ajunge mai repede in avion unde imi permit sa visez din nou la o noua experienta care imi va aduce multa bucurie. Două au fost opţiunile pe care le am considerat atunci când mi am pregătit deplasarea în londra.

Avion toate taxele incluse. Am ajuns în londra pe aeroportul stansted situat la aprox. Noi am fost duminică pe acolo sâmbătă s au redeschis pub urile și restaurantele și a fost nebunie în soho claie peste grămadă până în zori de zi. Londra americana hotel 3 cameră dublă standard mic dejun transport.

Am rezervat bilete la ryanair 214 euro 2 bilete locuri rezervate bagaj cală 15 kg info pe mobil care apropos nu și a meritat banii aprox 2 euro deoarece a fost inexistent. Am fost la meridianul 0 gmt acum când suntem obligați să stăm mai mult timp în casă am făcut săpături printre amintirile de călătorii și m am gândit să scriu despre un loc important pe care l am văzut în urmă cu patru ani în londra și care mi a plăcut tare mult. îmi făcusem temele de dinainte. Sper sa imi aprobe aplicatia de a fi voluntar la jo 2012.

4 zile in londra la inceputul lunii mai am vizitat londra. Păi până la londra dus întors sunt cam 4 500 5 000 de km la un consum de 6 litri la sută motorină înseamnă 300 de litri de motorină care la preţul de 1 4 eur per litru rezultă un total.

Cat Costa Un City Break La Londra Ponturi Si Preturi

Hai Cu Mine In Londra Cum Ne Planificăm O Vacanță In Frumosul Oraș De Pe Tamisa Born To Travel

Https Encrypted Tbn0 Gstatic Com Images Q Tbn 3aand9gcteuieyfallfnwy8wszhbvsrtzduz3c0lsqta Usqp Cau

Cum Putem Vizita Cu Buget Redus Londra Cea Mai Exclusivistă Capitală Europeană Unde Ne Cazăm Ce Mancăm Si Ce Putem Vizita Cu Bani Puţini

Mic Ghid De Călătorie Pentru Londra Atracții Turistice Born To Travel

Scurt Ghid De Londra Vacante Vacante

Uk Londra Oxford Cotswolds Apr 2013 8 9

Ce Să Vezi La Londra In 4 Zile Stefan Rusie

London Is The Capital Of Great Britain Sau Londra Văzută Prin Ochii Mei Partea 1 Un Alt Blog De Călătorii